Despre
Newsletter
Newsletter
Sunt de acord să primesc cele mai importante informații cuprinse în Newsletter-ul GreenCommunity.

Novak Djokovic investește în Waterdrop pentru a revoluționa industria băuturilor, prin eliminarea sticlelor de plastic

Novak Djokovic, unul dintre cei mai respectați și talentați jucători de tenis din lume, anunță că s-a alăturat waterdrop® ca investitor și ambasador. Având sediul la Viena, waterdrop revoluționează industria băuturilor încă din 2016, prin platforma globală de hidratare și a băuturilor efervescente. Determinați să schimbe bazele unui ecosistem învechit, waterdrop® și Novak Djokovic au decis să-și unească vocile împotriva băuturilor nesănătoase îmbuteliate în sticle de plastic.

Novak Djokovic: ”Eliminăm toate sticlele de plastic din turnee”

„A deveni un atlet nu înseamnă doar talent și antrenament, ci se bazează pe alegerile pe care le faci pentru propriul corp. A trebuit să cercetez mai multe domenii și să aplic cunoștințele dobândite în viața mea de zi cu zi. Un stil de viață sănătos include o hidratare corespunzătoare, fără concesii cu privire la impactul asupra mediului. Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee”, declară Novak Djokovic. „Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru alegerile mele ca atlet, figură publică și tată, și să nu mai promovez utilizarea oricăreia dintre aceste băuturi îmbuteliate.”

Waterdrop deja avea un nume în lumea sportului, devenind un standard pentru hidratare prin lansarea produsului waterdrop® Microlyte: o nouă capsulă efervescentă de stimulare a hidratării ce conține cinci electroliți și nouă vitamine. Spre deosebire de băuturile sportive tradiționale, waterdrop® Microlyte are o aromă naturală, nu conține zahăr sau cofeină și elimină deșeurile plastice, prin faptul că acestea se dizolvă în apă, fără a fi nevoie să fie îmbuteliate. Inspirat de aceste inovații, waterdrop® își propune să creeze un grup de lideri autentici în jurul hidratării.

„Suntem încântați că Novak Djokovic, unul dintre cei mai mari jucători de tenis ai timpurilor și unul dintre cei mai respectați campioni în lumea sporturilor, se alătură echipei noastre în calitate de investitor și ambasador. Este o adevărată inspirație, nu doar pentru mine, ci pentru multe generații. Prin el, am întâlnit pe cineva dedicat cu adevărat planetei noastre, cu o înțelegere profundă a nevoii de hidratare. Dedicarea lui pentru un stil de viață sănătos și sustenabil se aliniază perfect cu misiunea noastră și suntem încrezători că, prin sprijinul lui, vom putea avea un impact real și vom revoluționa industria băuturilor răcoritoare”, declară Martin Murray, CEO și fondator waterdrop.

Compania austriacă îi susține deja pe Danielle Collins și Taylor Fritz, jucători de tenis americani, subliniind importanța unor ambasadori de brand devotați. Mai mult, waterdrop a inovat modul Fde hidratare în turneele ATP, eliminând utilizarea sticlelor de plastic. Novak Djokovic, cu o investiție de șapte cifre, se alătură waterdrop ca investitor și ambasador global al brandului.

Se reduce cu 98% plasticul, în comparație cu băuturile îmbuteliate tradiționale

„Misiunea noastră este să încurajăm oamenii să bea mai multă apă, astfel încât să trăiască o viață mai sănătoasă, mai lungă și mai sustenabilă”, spune Martin Murray, fondator și CEO waterdop. Brandul cu sediul în Viena a revoluționat industria băuturilor încă din 2016, prin platforma globală de hidratare și waterdrop® Microdrink, capsulele efervescente. Misiunea companiei este de a încuraja oamenii să bea mai multă apă, într-un mod sustenabil.

Waterdrop contribuie semnificativ la reducerea plasticului și a emisiilor de CO2. Reducerea de 98% a plasticului, în comparație cu băuturile îmbuteliate tradiționale, se realizează prin ambalajul individual al fiecărei capsule: plasticul dintr-un singur capac al unei sticle tradiționale este echivalent cu 10 Microdrinks. Astfel, brandul se dezvoltă printr-un întreg ecosistem de hidratare.

Prin parteneriatul cu Banca de Plastic, waterdrop® își asumă responsabilitatea de a colecta o sticlă de plastic pentru fiecare pachet de 12 capsule vândut, ceea ce înseamnă că consumatorii vor putea să bea apă mai sustenabil, dar și să susțină cauza waterdrop pentru un viitor mai bun. După 6 ani pe piață, compania a crescut la peste 2 milioane de clienți online. În prezent, are peste 300 de angajați, este listată în peste 20,000 de puncte de vânzare și operează în peste 40 de magazine din Europa, SUA și Singapore.

Total
0
Shares
Pe aceeași temă