Despre
Newsletter
Newsletter
Sunt de acord să primesc cele mai importante informații cuprinse în Newsletter-ul GreenCommunity.

Primăria Capitalei consultă piața pentru a achiziționa 100 de troleibuze noi articulate, mai lungi decât cele care circulă deja în București

Fotografie troleibuz Solaris de 18 metri. Credit foto: solarisbus.com

Primăria Municipiului București consultă piața pentru a determina valoarea estimată și graficul de livrare în vederea achiziționării a 100 de troleibuze articulate, din gama de 18 metri, cu autonomie de minimum 20 de kilometri.

Data limită pentru transmiterea propunerilor este 12 septembrie. 

Conform anunțului de consultare a pieței (ce poate fi vizualizat accesând acest link), Primăria Bucureștiului se interesează de troleibuze articulate noi, din gama 18 m (18000±800mm), având autonomie de minim 20 de km, cu tracțiune complet electrică, realizată autonom cu Sistem Reîncărcabil de Stocare a Energiei (SRSEE) cu baterii de acumulatori. Troleibuzele ar trebui să aibă podea complet coborâtă pe toată lungimea, minimum patru uși și aer condiționat în salonul de călători.

Troleibuzele cu autonomie, un plus pentru București.

Primăria Municipiului București a achiziționat anul trecut 100 de troleibuze noi, modernizând pentru prima dată flota după ultimele achiziții realizate în anul 2006. Troleibuzele noi care circulă acum prin București sunt moderne, marca Solaris, au o lungime de 12 metri, însă cel mai important aspect este tocmai autonomia de 20 km.

Autonomia permite o flexibilitate mai crescută în utilizarea troleibuzelor. De altfel, de la achiziția celor 100 de troleibuze noi, nu mai puțin de 5 trasee au fost extinse și o parte dintre liniile de autobuz au fost înlocuite cu troleibuze. Sunt măsuri care ajută inclusiv la reducerea poluării.

Acum, achiziția unor noi troleibuze cu autonomie, însă cu o capacitate și mai mare de transport, ar reprezenta un pas important. Însă pe lângă aceste investiții și eficientizări ale utilizării flotei, Capitala ar trebui să se gândească serios la înființarea de mai multe benzi unice, care sa facă transportul în comun mai rapid și mai predictibil.

Total
0
Shares
Pe aceeași temă