Primarul General, Nicușor Dan, a anunțat că există interes din partea operatorilor economici pentru cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăria Capitalei, în valoare de aproximativ 1,9 miliarde lei, respectiv pentru reabilitarea a aproximativ 50 de kilometri de linii de tramvai în zonele intens circulate din București.
”Peste zece companii de profil s-au arătat interesate să participe la licitația deschisă a acestor lucrări. Reprezentanții acestora, alături de specialiști ai Primăriei Capitalei au participat săptămâna aceasta la o serie de vizite în teren în toate zonele vizate de proiect, astfel încât ofertanții să poată avea o imagine clară a lucrărilor necesare și să poată întocmi cât mai corect propunerile tehnice și financiare”, a menționat edilul Capitalei într-o postare pe pagina sa de Facebook.
Infrastructura tramvaielor de pe artere intens circulate, vizată de lucrări
Ofertele trebuie depuse până în data de 15 februarie. Lucrările de reabilitare sunt împărțite în 15 loturi și au ca termen de realizare 6 luni pentru proiectare și 12 luni de execuție pentru fiecare lot în parte.
Care sunt liniile care urmează să fie reabilitate
- Lot 1 “Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan”, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere;
- Lot 2 ”Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian”, lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă;
- Lot 4 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii”, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă;
- Lot 5 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă;
- Lot 6 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor” , lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă;
- Lot 7 “Reabilitare sistem rutier pe B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu”, lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă;
- Lot 8 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie”, lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă;
- Lot 9 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău”, lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă;
- Lot 10 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica”, lungime traseu 1,200km cale dublă linie curentă;
- Lot 11 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet”, lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă;
- Lot 12 “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului”, lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă;
- Lot 13 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian”, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă;
- Lot 14 “Modernizare linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu”, lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă;
- Lot 15 “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă;
- Lot 16 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest”, lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă