Despre
Newsletter
Newsletter
Sunt de acord să primesc cele mai importante informații cuprinse în Newsletter-ul GreenCommunity.

La Banca Transilvania ”E verde tot”, cu oferte speciale la creditele verzi

Banca Transilvania derulează, în perioada 11 – 17 aprilie 2022, campania online ”E verde tot”, una dintre inițiativele prin care instituția de credit încurajează orientarea spre produse și servicii prietenoase cu mediul. Campania vine cu opțiuni de finanțare pentru achiziționarea de locuinţe și produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluții de mobilitate urbană, precum și la leasing pentru maşini electrice.

În cazul creditelor de nevoi personale este nevoie ca minim 70% din suma împrumutată să aibă destinație eco-friendly. Pentru fiecare produs acordat în cadrul campaniei, Banca Transilvania va planta un copac în următorul sezon de împădurire din acest an.

Produse și servicii la ofertă

• Credit de nevoi personale cu asigurare de viață și somaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);
• Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);
• Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;
• Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;
• Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);
• Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);
• Cardurile de cumpărături STAR Forte și Gold (150 de puncte de loialitate);
• Leasing în euro pentru mașini electrice (2,5% dobândă);
• Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice, sisteme de încălzire etc.

Orientarea spre produse verzi înseamnă contribuţia la un mediu mai sănătos, costuri mai mici la utilităţi şi de consum, precum şi standarde mai ridicate de viaţă. Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar.

Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

Total
0
Shares
Pe aceeași temă