Signify (Euronext: LIGHT), lider global în domeniul iluminatului, a publicat primul Raport de Politici Climatice, ilustrând progresele pe care le-a făcut în acțiunile de combatere a schimbărilor climatice de-a lungul întregului lanț valoric.
Încă din primul an din cei cinci ani ai programului de sustenabilitate, Brighter Lives, Better World 2025, Signify este pe pe drumul cel bun de a dubla ritmul scenariului Acordului de la Paris cu 1,5°C^4 și generează venituri între 61% și 64% din politicile climatice, contribuind astfel la obiectivul de a dubla impactul pozitiv asupra societății și mediului până la sfârșitul anului 2025.
„În 2021, Pământul se încălzea mai repede ca niciodată. Există un sentiment răspândit de neliniște care solicită acțiuni, nu cuvinte, pentru a minimiza și a evita daunele pe care noi, oamenii, le-am provocat planetei”, a declarat Eric Rondolat, CEO Signify în Raportul de Politici Climatice.
„Pentru Signify, acest lucru înseamnă că trebuie să ne intensificăm eforturile, nu numai în operațiunile noastre, ci și pe întregul lanț valoric și să ne ajutăm părțile interesate să își joace rolul în reducerea impactului schimbărilor climatice.”
Schimbările climatice reprezintă una dintre cele mai importante provocări. Poluarea și consumul excesiv cresc rapid emisiile cu efect de seră, încălzind planeta într-un ritm alarmant. Raportul IPCC din 2021 a anunțat cod roșu pentru umanitate și a prezentat efectele dezastruoase ale creșterii temperaturilor. Topirea calotelor glaciare ridică nivelul mării, punând în pericol așezările umane de pe coastă.
Încălzirea apelor oceanelor duce la acidificare, diminuând viața animală și vegetația. Temperaturile mai ridicate provoacă furtuni mai intense, inundații, ninsori abundente și secete mai lungi și mai frecvente, iar disponibilitatea redusă de apă dulce limitează capacitatea oamenilor de a cultiva alimente și culturi.
Signify (Euronext: LIGHT) este lider global în domeniul iluminatului pentru piața profesională și de consum, care utilizează Internetul Lucrurilor. Produsele marca Philips, sistemele de iluminat conectat Interact și serviciile de date aduc valoare business și transformă viețile oamenilor în case, clădiri de birouri și spații publice.
Cu vânzări de peste 6.9 miliarde de EURO în 2021, compania are o echipă de aproximativ 37,000 de angajați în peste 70 de țări. Firma exploateaza potențialul extraordinar al luminii pentru a îmbunătăți viețile oamenilor. În 2020, compania a atins neutralitatea emisiilor de carbon, a fost inclusă în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones pentru al patrulea an consecutive și a fost desemnată Liderul Industriei în 2017, 2018 și 2019.