Despre
Newsletter
Newsletter
Sunt de acord să primesc cele mai importante informații cuprinse în Newsletter-ul GreenCommunity.

Politica de responsabilitate socială și de la mediu la Orange: 50.000 de telefoane reciclate și 7000 de tineri la webinare despre cyberbullying

Liudmila Climoc, CEO Orange România (Credit foto: Marius Dumbraveanu / Inquam Photos)

Obiectivele de business din strategia companiei de telecomunicații Orange România sunt ghidate de o politică ambițioasă de responsabilitate socială și de mediu. Pentru a continua misiunea de a crea o lume digitală responsabilă, Orange România a derulat campanii de încurajare a utilizării eficiente a tehnologiei și de siguranță pe internet și a continuat eforturile de reducere a amprentei de carbon, ducând mai departe, într-un ritm susținut, programul său de economie circulară „Re”, anunță compania într-un comunicat de presă.

Astfel, prin programul “Re” – Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare și Recondiționare, Orange România a colectat în primul trimestru din acest an aproximativ 50.000 de telefoane, ce vor fi repuse în circulație. Efortul a fost marcat de voluntari Orange, care au plantat Pădurea “Re” (5.000 de copaci) pe o suprafață de 1ha. Tot ca parte a programului “Re”, ~15.000 de telefoane au fost readuse la viață în Care Center-ele Orange.

În ceea ce privește siguranța pe internet, Orange a desfășurat campania „Mai mult loc pentru încredere”, ce a evidențiat pericolele din online și a oferit clienților soluții de protecție. Orange a creat Safe Zone, spațiu de suport în Roblox și în Fortnite împotriva cyberbullyingului, iar 7.000 tineri, dintre care 5.000 de elevi din școlile Digitaliada, au participat la webinare despre cyberbullying.

9,9 milioane de clienți, pentru serviciile mobile

În intervalul ianuarie – martie 2023, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 383 de milioane de euro, în scădere cu 0,7% față de T1 2022. Rezultatele trimestrului reflectă creșterea vânzărilor de echipamente și ale serviciilor de fibră optică, dar și diminuarea veniturilor pe fondul reducerii ratelor de terminație și al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieței. La 31 martie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,9 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,2 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,3 milioane de clienți.

“Reziliența a caracterizat rezultatele noastre din primul trimestru al anului 2023, perioadă în care ne-am îndreptat investițiile spre zona de rețea, inovație și digitalizare, cu accent pe extinderea rețelei de internet de mare viteză și TV prin fibră optică. Deși economia globală trece printr-o perioadă dificilă, resimțită și în modul de consum al clienților, ne bucurăm că am putut să le oferim acestora servicii de calitate, prin care să le îmbunătățim experiența de utilizare în ecosistemul nostru. Vom continua să susținem dezvoltarea digitală a României, obiectiv prioritar pentru companie, și să contribuim la crearea unei societăți digitale durabile și incluzive, vitală pentru noi, dar și pentru generația de mâine. Mulțumesc întregii echipe Orange pentru toate eforturile depuse!”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Cele mai bune viteze medii de internet fix și mobil din România și 5G în expansiune

Orange România continuă să ofere clienților săi cea mai bună experiență de conectivitate și cele mai bune viteze de internet, performanța rețelei fiind demonstrată și de rezultatele Netograf.ro, analizate de ANCOM în baza testelor independente ale utilizatorilor. Potrivit acestora, clienții Orange se bucură de servicii de internet fix și mobil la cele mai bune viteze medii din România.

Eforturile de extindere a rețelei Orange mobile și fixe au continuat în primele 3 luni ale anului: acoperirea 4G a ajuns la 98,71% din populație, în timp ce acoperirea 4G+ a atins 80,87% din populație, prin extinderea serviciilor în 143 de noi localități urbane și rurale. În ceea ce privește rețeaua 5G, din acest trimestru Arad și Sibiu beneficiază de acoperire 100%, numărul total al orașelor cu conectivitate 5G ajungând la 28. Tot în acest trimestru, 218 noi localități au primit acces la cele mai performante servicii de internet de mare viteză și TV prin fibră optică.

În martie, Orange a inaugurat în Iași, în parteneriat cu Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” și Continental România, al doilea laborator 5G din țară, un hub tehnologic dedicat în special sectorului automotive, unde mediul academic, startup-urile și companiile din regiunea Moldovei pot să inoveze și să testeze soluțiile bazate pe tehnologia 5G. 5G este prioritar și pentru programul de accelerare Orange Fab, ce a ajuns în T1 2023 la un total de 44 de startup-uri înscrise și a lansat un apel dedicat pentru proiecte 5G.

Servicii digitale: creștere accelerată a clienților YOXO și a vânzărilor din magazinul online Orange

Apetența tot mai mare pentru servicii digitale a dus la un ritm de creștere accelerată a clienților YOXO, de 70% în T1 2023 față de T1 2022. Abonamentul YOXO e ales atât pentru experiența digitală furnizată cu ajutorul unei aplicații mobile prietenoase și ușor de utilizat, cât și pentru oferta atractivă potrivită oricărui tip de consumator și flexibilitatea în configurarea resurselor dorite.

Interesul clienților pentru servicii digitale s-a reflectat și în creșterea cu 40% a numărului de interacțiuni de tip suport oferit de Orange prin intermediul canalelor digitale. În T1, Djingo, canalul de chatbot, a ajuns la peste 200.000 de conversații cu clienții digitali, o creștere de 35% față de perioada similară a anului trecut, iar Djia, canalul de voicebot, a înregistrat aproximativ 40% mai multe conversații finalizate versus T1 2022.

Obiectele conectate au suscitat interesul clienților și în T1 2023, zona de produse smart home (senzori, camere de supraveghere, aspiratoare și purificatoare) și produse gaming (console, controllere și jocuri) din magazinul online Orange înregistrând vânzări cu 45% mai mari decât în T1 2022.

Pentru Orange Money, aplicația de servicii financiare digitale, T1 2023 a însemnat un total de 1,6 milioane de tranzacții ce au reconfirmat profilul digital al clienților. Dintre acestea, atât tranzacțiile online, cât și cele cu dispozitive mobile au crescut cu aproape 30% față de aceeași perioadă a anului 2022.

Total
0
Shares
Pe aceeași temă