Primarul Interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat începerea lucrărilor de reabilitare a șinelor de tramvai și pe Bd. Camil Ressu din București. Șantierul face parte din lotul 1, în lungime de 18 kiloemtri, care prevede modernizarea șinelor pe axa Bd. Theodor Pallady – Bd. 1 Decembrie 1918 – Bd. Basarabia – Calea Călărașilor – Bd. Corneliu Coposu.
Lucrările la lotul 1 au început oficial pe 10 septembrie și au termen de finalizare 2 ani. Contractul are o valoare de aproximativ 150 de milioane de euro.

Până acum, s-a lucrat doar pe pe bulevardele Basarabia și Theodor Pallady.
Acum, începe practic etapa de scoatere a șinelor vechi și dezafectarea vechilor stații, pentru a putea începe lucrările efective pe Bd. Camil Ressu.
”Reabilitarea lotului 1 presupune modernizarea a 18 km de linie de tramvai, prin lucrări de suprastructură, înlocuire macazuri, construirea a 64 de peroane noi, înlocuirea rețelei aeriene și a cablurilor de curent continuu, modernizarea a 5 stații de alimentare.
Această linie, folosită zilnic de zeci de mii de bucureșteni, nu a mai beneficiat de lucrări majore de modernizare de peste 40 de ani.”, a transmis Stelian Bujduveanu pe pagina sa de Facebook.

Stadiul lucrărilor la începutul lunii noiembrie
La începutul lunii noiembrie, primarul intermar Stelian Bujduveanu a prezentat stadiul lucrărilor de reabilitare pentru Lotul 1 de tramvai – cel mai lung traseu de șine prevăzut pentru reabilitare.
Ce se întâmpla la începutul lunii noiembrie:
- Pe Bulevardul Theodor Pallady, aproape întregul sistem vechi de cale de rulare a fost demontat. Echipele lucrau la înlocuirea bordurilor, refacerea pavajelor și modernizarea peroanelor.
- Pe Bulevardul Basarabia, aproximativ 3 kilometri de cale dublă au fost deja dezafectați. Linia aeriană este aproape finalizată, iar lucrările de săpătură continuă într-un ritm intens.