Despre
Newsletter
Newsletter
Sunt de acord să primesc cele mai importante informații cuprinse în Newsletter-ul GreenCommunity.

Raiffeisen Bank România dă startul unor noi campanii de gestionare a impactului asupra mediului

Credit foto: kitzzeh / Shutterstock.com

Raiffeisen Bank, prima bancă din România care a inițiat o soluție de calcul a amprentei de carbon în aplicația Smart Market, continuă demersul de a-și ajuta clienții să conștientizeze și să gestioneze impactul pe care îl au asupra mediului, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Începând din această lună, aplicația de loializare Smart Market include o nouă secțiune, intitulată ”Grijă pentru Mediu”, prin intermediul căreia Raiffeisen Bank demarează noi campanii de sustenabilitate. Astfel, clienții vor beneficia de oferte la produse și servicii care să-i ajute să-și gestioneze amprenta de carbon, precum soluții de mobilitate urbană sau produse bancare de finanțare sustenabilă.

În același timp, Raiffeisen Bank încurajează utilizatorii să contribuie la reîmpădurirea unei zone din comuna Putineiu, județul Giurgiu – inițiativă ce va fi demarată în luna noiembrie. Concret, în noua secțiune Grijă pentru Mediu, din cadrul aplicației Smart Market, utilizatorii vor putea converti punctele de loialitate deținute pentru plantarea unuia sau mai multor copaci, în secțiunea Folosește Puncte. La finalul campaniei, Raiffeisen Bank România va dubla numărul de copaci donați de utilizatori, urmând ca aceștia să fie plantați în zona aleasă.

Campania este realizată în colaborare cu Asociația Pădurea Copiilor care are misiunea de a crește păduri în 100 de comunități din zonele de sud ale țării până în 2035. Asociația este prezentă în 23 de comunități din sudul României, reușind să readucă la viață prin împădurire peste 111 ha de teren neproductiv, dintre care 33 ha de pădure se află deja la stare de masiv.

“Continuăm inițiativele de sustenabilitate cu o nouă serie de campanii, care să-i ajute pe clienții noștri nu doar să fie conștienți de impactul pe care îl au asupra mediului, ci și să acceseze o serie de oferte la servicii sustenabile, prin intermediul cărora să reducă din impact.

În același timp, suntem deschiși și așteptăm alături de noi cât mai multe companii interesate de sustenabilitate, pentru ca împreună să construim acest ecosistem de produse și servicii verzi de care avem cu toții nevoie”, a declarat Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.

În luna aprilie a acestui an, Raiffeisen Bank România a lansat calculatorul amprentei de carbon, ce determină, în baza tranzacțiilor făcute cu cardul sau prin contul Raiffeisen Bank, amprenta de carbon a fiecărui utilizator. Soluția este auditată de către Deloitte și este recunoscută la nivel internațional. De la lansarea sa, în iunie 2022, Smart Market a adunat în platformă peste 480.000 de utilizatori.

Total
0
Shares
Pe aceeași temă